zondag 17 april 2011

@ stap 18 van 23 archiefdingen

We hebben tijdens module 3.8 Conflicthantering geleerd (handvatten gekregen) om met conflicten om te gaan. En soms is nee zeggen al voldoende om het conflict aan te gaan en te vertellen wat je erbij voelt.
Ik vind het ontzettend leuk en leerzaam om de 23 archiefdingen te doen, maar ik zal stap 18 niet uitvoeren.
Ik moest mij nl. aanmelden om lid te worden van Library Thing (nederlandse versie) en daar moet ik weer een gebruikersnaam en wachtwoord voor bedenken en gaan gebruiken.
Ik kan mij niet herinneren wanneer....nee, wacht... mijn laatste vakantie (zomer 2010) naar Suriname heb ik voor het laatst een echt boek gelezen. Dat was, hoe kan 't ook anders, hoe duur was de suiker.
En de keer daarvoor kan ik mij niet meer heugen.
Ik voel mij dan verplicht om een account en wachtwoord aan te maken voor een website waar ik, denk ik, de komende 1 รก 2 jaar niet op zal komen. Ik zou wel overtuigd willen worden van het tegendeel, maar voor nu zeg ik nee, tegen stap 18 van 23 archiefdingen.
En als ik achteraf de reacties lees, zit ik er niet geheel naast.

Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten