zondag 17 april 2011

@ stap 17 van 23 archiefdingen

Je wilt niet weten hoe ik reageerde toen ik deze stap tegen kwam: feest der herkenning!
Ik ben actief op Hyves, Facebook en Twitter.
Ik ben elke dag op Facebook (minder vaak op Hyves) en deel weleens nieuwtjes, maar ik vind het vooral leuk om te zien hoe het gaat met anderen die ik niet direct bij me heb (veelal vrienden en familie in Suriname) en ze te vertellen hoe het met mij gaat. Soms wellicht too much information, maar ach, dat hoort er ook bij!
Mijn behoefte mezelf te profileren op zowel Hyves als Facebook kwam echt voort vanwege het gevoel toch dichtbij die mensen te staan die ik niet dagelijks kan zien.
Het is wel moeilijk om die lijn/grens te trekken tussen echte vrienden en sociale netwerkvrienden.
Ik maak het mezelf dan makkelijk door anderen die dichterbij staan privé berichten te sturen.
Dan weet ik dat ik de ''pottenkijkers" te slim af ben geweest, hahaha!
She who has the last laugh.....

Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten